Descarcă / Vizualizează

ÃŽn baza art. 26, alin (5) al OMEC 5562/2020: " SelecÅ£ia personalului didactic de predare necesar desfăşurării activităţilor din centrul de excelenţă se realizează de către o comisie, numită prin decizie a inspectorului ÅŸcolar general, formată din inspectorul ÅŸcolar general adjunct, inspectorul ÅŸcolar care coordonează disciplina/aria curriculară ÅŸi directorul centrului de excelenţă. SelecÅ£ia personalului didactic de predare se face pe baza unui portofoliu ce conÅ£ine curriculum vitae ÅŸi
documente justificative ÅŸi a unui interviu. Sunt selectate cadre didactice care manifestă interes constant faţă de pregătirea de performanţă a elevilor, cu prioritate cele ai căror elevi au obÅ£inut rezultate deosebite la olimpiade ÅŸi concursuri, pe baza criteriilor specifice de selecÅ£ie stabilite la nivelul comisiei ÅŸi avizate de consiliul de administraÅ£ie al inspectoratului ÅŸcolar."

 Până la ocuparea funcÈ›iei de inspector È™colar general adjunct vacante din cadrul ISJ MehedinÈ›i se suspendă selecÈ›ia personalului didactic din cadrul CEX MehedinÈ›i.