- Detalii
- Categorie: Managementul Resurselor Umane
- Accesări: 552
Până la data de 23.09.2023, ora 12.00, solicităm cadrelor didactice interesate a ocupa funcția de director/director adjunct vacantă (Anexa 1), prin detașare în interesul învățământului, pentru anul școlar 2024-2025, să-și depună intenția în scris privind ocuparea funcției, la sediul ISJ Mehedinți sau online la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Dosarul de înscriere cuprinde:
a) Scrisoare de intenție (daca sunt vizate mai multe funcții sau mai multe unități de învățământ se va depune câte o scrisoare de intenție pentru fiecare unitate de învățământ/funcție);
b) Acordul pentru detașare în interesul învățământului pe funcția de director/director adjunct (dacă sunt vizate mai multe funcții sau mai multe unități de învățământ se va depune câte un acord pentru fiecare unitate de învățământ/funcție);
c) Curriculum Vitae, în format Europass, semnat pe fiecare pagină (daca sunt vizate mai multe funcții sau mai multe unități de învățământ se va depune câte un CV pentru fiecare unitate de învățământ/funcție);
d) Copie a actului de numire/transfer pe postul didactic pe care este încadrat ca titular;
e) Copii de pe actele de studii;
f) Copie BI/CI;
g) Certificatul ultimului grad didactic obținut (copie);
h) Adeverință eliberată de unitatea de învățământ în care este titular/ Inspectoratul Școlar Județean Mehedinți (în cazul persoanelor care au ocupat funcții de conducere, îndrumare și control în cadrul Inspectoratului Școlar Județean Mehedinți) din care să reiasă vechimea în învățământ, obținerea calificativelor “Foarte bine” în ultimii 2 ani școlari încheiați efectiv la catedră și că nu a fost sancționat disciplinar în anul școlar curent și nici în ultimii 2 ani școlari anteriori.
Anexa 1
Tabel funcții vacante director/director adjunct
Nr. crt. |
Unitatea de învățământ |
Funcția |
1. |
Palatul Copiilor Drobeta Turnu Severin |
Director |
Anexa 2
Acord de principiu privind încadrarea prin detașare în interesul învățământului în funcția de director/ director adjunct
Domnule Inspector Școlar General,
Subsemnatul(a) …………………………………………………………………… domiciliat(ă) în ………………………………………….. str. ......................................................, nr. .............., județul …………………., cadru didactic titular, având funcția didactică de .................................................... pe catedra de ……………………………………………… de la ……………………………………………………………………………………………, vă comunic acordul privind încadrarea mea, prin detașarea în interesul învățământului, începând cu data de ………………………, până la organizarea concursului, dar nu mai târziu de sfârșitul anului școlar 2024-2025, în funcția de director/ director adjunct la ...........................................................................................................................................................
Menționez că am gradul didactic ………….. și o vechime în învățământ de ……… ani.
Obligația la catedra este de .......... ore și o voi efectua la …………………………………………………………... Numărul maxim de ore suplimentare pe care le voi efectua este de 5 ore/săptămână.
Declar că sunt de acord cu încetarea detașării înainte de termenul menționat anterior, la propunerea inspectorului școlar general.
Data ………………. Semnătura ………………...
- Detalii
- Categorie: Managementul Resurselor Umane
- Accesări: 1133
În data de 13.09.2024, la sediul Inspectoratului Școlar Județean Mehedinți din strada Decebal, nr. 23, va avea loc repartizarea orelor/posturilor rămase vacante la disciplina Terapie Educațională Complexă și Integrată din învățământul special (31 posturi complete și incomplete).
- Detalii
- Categorie: Managementul Resurselor Umane
- Accesări: 1233
- Detalii
- Categorie: Managementul Resurselor Umane
- Accesări: 1119
IN ATENŢIA CANDIDAŢILOR
Probele practice pentru candidații înscriși la concursul la nivel județean pentru ocupare a posturilor didactice/ catedrelor vacante/ rezervate în învățământul preuniversitar pentru anul școlar
2024-2025 se vor desfășura în data de 29.08.2024 :
Disciplina |
Unitatea de învățământ unde se va desfășura proba practică |
Ora de începere a probei practice
|
KINETOTERAPIE |
CSEI ”C-TIN PUFAN” DR. TR. SEVERIN |
1200 |
Comisia de concurs,
- Detalii
- Categorie: Managementul Resurselor Umane
- Accesări: 2491
ȘEDINȚA PUBLICĂ
de repartizare pe posturi/catedre vacante publicate
PE SITE-UL http://titularizare.edu.ro/
Data ultimei actualizări: 30.08.2024 19:43
LOCAȚIA: ISJ MEHEDINȚI,
DR.TR. SEVERIN, STR. DECEBAL, NR.23
Data: 04.09.2024
NR. CRT. |
DISCIPLINA |
ORA APROXIMATIVA |
1. |
LIMBA RROMANI |
13.00 |
2. |
MATEMATICĂ |
13.30 |
3. |
BIOLOGIE, FIZICA, CHIMIE |
14.00 |
4. |
EDUCAȚIE MUZICALA/ EDUCAȚIE MUZICALA SPECIALIZATA/ EDUCAȚIE PLASTICĂ |
14.30 |
5. |
INFORMATICĂ/TEHNOLOGIA INFORMAȚIEI ȘI A COMUNICAȚIILOR/ EDUCAȚIE TEHNOLOGICĂ |
15.00 |
6. |
MEDICINĂ GENERALĂ |
15.15 |
7. |
DISCIPLINE TEHNICE |
15.30 |
8. |
ALTE DISCIPLINE |
16.00 |
- Detalii
- Categorie: Managementul Resurselor Umane
- Accesări: 2094
IN ATENŢIA CANDIDAŢILOR!
Concursul județean de ocupare a posturilor didactice/ catedrelor vacante rezervate în învățământul preuniversitar pentru anul școlar 2024-2025 se va desfășura
în data de 30.08.2024, la Colegiul Național „Gheorghe Țițeica” Drobeta-Turnu Severin
- Accesul candidaţilor în centrele de concurs este permis până la ora 8:00, pe baza buletinului/ cărții de identitate/ cărții de identitate provizorie, paşaportului sau, în mod excepţional, pe baza permisului de conducere sau a cărţii de alegător.
- Proba scrisă va începe la ora 9:00.
- După primirea subiectelor de către candidaţi, durata de redactare a lucrărilor este de 4 ore (calificați)/ 3 ore (necalificați), timp care nu poate fi depăşit.
Pagina 4 din 30